About us


Would you like to have a warm Balinese atmosphere in your home too? By buying from us, you are supporting the local people of Bali and you will get yourself a beautiful home with eco-friendly materials!

How do we consider the environment?

All our products are authentic Balinese handicrafts. The products are made of carefully selected and environmentally friendly materials, such as water hyacinth, rattan, bamboo and cotton. We choose materials that have a low impact on the environment and produce little or no waste. Therefore, we do not use chemicals or toxins in the handling or manufacture of our products.

We use recycled plastic in some of our products, such as carpets, baskets and other household items. The plastic comes from the beaches of Bali.

In addition to these, we use sustainable packaging methods from renewable sources to minimize waste. The filling materials are 100% organic and recyclable starch, which offers the best protection for the product.


Where our products come from?

Our online store consists of products from the Belgian interior brand Bazar Bizar. Bazar Bizar was born out of a lifelong passion for travel as well as Balinese culture. Carefully selected interior design products that constantly express originality, quality, innovation and professionalism. Each product is inspected and quality certified before shipment.

In the background of this company special attention is paid to good working conditions and to guaranteeing fair wages for employees. This also supports local families as well as housewives. Each product is unique, and each product has its own story to tell.

This means that all Bazar Bizar products are both organic and fair trade products.

Your shopping cart is empty

Terms and conditions

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 11.3.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Clouts Oy
Fredrikinkatu 43
00120 Helsinki

info@boheemia.fi

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksutavat henkilöasiakkaille:

  • Verkkopankki- ja korttimaksu (Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OmaSP, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästöpankki)
  • Pankki- tai luottokortti (Visa, Mastercard ja American Express)
  • Maksa 14 päivän sisällä (Klarna lasku)
  • Maksa myöhemmin (Klarna tili)
  • Pilko maksut, Klarnan joustava erämaksu

Klarna Checkout -palvelun avulla voit tehdä ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti. Vastaamalla muutamaan kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Jos valitset maksutavaksi Klarna laskun, Klarna toimittaa sen sinulle sähköpostilla siinä vaiheessa, kun tilaus toimitetaan. Henkilöasiakas näkee laskunsa myös kirjautumalla Klarnaan osoitteessa klarna.com/login tai lataamalla Klarnan mobiilisovelluksen mobiililaitteeseensa.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua olemaan yhteydessä suoraan Klarnan asiakaspalveluun p. 09 – 425 99 771 arkisin klo 8.00–18.00.

MAKSAMINEN LAHJAKORTILLA

Voit maksaa ostoksesi tai osan ostoksestasi sähköisellä lahjakortilla lisäämällä lahjakorttikoodin kassalla tilaukselle. Lahjakorttia ei pysty lisäämään tilaukselle jälkikäteen.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Laittamalla sähköpostia: info@boheemia.fi

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Right of withdrawal

If you wish to return the item you ordered, send it back within 14 days and we will refund you. For orders returned by mail, we do not refund shipping costs. We will make the refund using the payment method you used at the time of purchase.

To cancel the agreement, you must notify us of your decision. You can notify us of the cancellation by emailing info@boheemia.fi

To comply with the deadline for withdrawal, it is sufficient that you submit your notice of cancellation before the end of the withdrawal period.

Effects of withdrawal

If you cancel this agreement, we will refund to you all payments received from you, except for the shipping costs if the return was made by mail. The delivery fee will be deducted from the refundable amount. We will make the refund using the payment method you used at the time of purchase, unless you have expressly agreed otherwise, and in any case at no cost to you.

You must return the goods without delay and no later than 14 days after the cancellation notice. The deadline has been met if you return the goods before the end of that 14-day period.

We will refund you once we have received the product and confirmed that it is in the same condition as when it was sold.

You are only responsible for the kind of value decrease of the goods that did not result from treatment that is required for determining the nature, properties and functionality of the goods.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.